نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ورزش پهلوانی با معارف دینی عجین و زورخانه مدرسه‌ای برای سالم سازی و خدمت هرچه بیشتر به محیط پیرامون و جامعه کنونی است که توسعه آن در این استان ضروری است.

توسعه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در بوشهر ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در دیدار با مسئولان عرصه فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای استان بوشهر افزود: دانش آموزان، نونهالان و نوجوانان در زورخانه و باشگاه‌ها باید تحت تعلیم قرار گیرند، زیرا آن‌ها نیرو‌های آینده این استان هستند.

وی اضافه کرد: در این ارتباط وجود مربیان کارآمد و برگزاری مسابقات ملی و بین المللی به میزبانی بوشهر باعث رشد ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در این استان می‌شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به آغاز ساخت سالن ورزش‌های پهلوانی بوشهر یادآورشد: سالن زورخانه باید با تهیه نقشه بسیار خوب و مناسب با المان‌های دینی، ورزشی، تاریخی و معماری بومی برابر استاندارد‌های موجود درون آن احداث شود.

محسن بحیرائی رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان بوشهر نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این هیات در یک سال گذشته ارائه کرد.

انتهای پیام/م

ورزش پهلوانی با معارف دینی عجین است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.