رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با توجه با عملکرد مطلوب و درخور توجه هیئت وزنه‌برداری استان بوشهر، یکی از پایگاه‌های استعدادیابی وزنه‌برداری کشور در این شهر راه‌اندازی می‌شود.

یک پایگاه استعدادیابی وزنه‌برداری در بوشهر راه‌اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و اعضای مجمع، برگزار و مهدی بهرام‌زاده برای دوره چهار ساله دیگر انتخاب شد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در این مجمع، استان بوشهر را یکی از هیئت‌های برتر وزنه‌برداری کشور دانست و اظهار داشت: استان بوشهر بر اساس شاخص‌های فدراسیون جایگاه خوبی در رشته وزنه‌برداری با حضور ملی پوشان بدست آورده است.

علی مرادی از راه‌اندازی پایگاه استعدادیابی فدراسیون وزنه‌برداری در بوشهر خبرداد و بیان کرد: با توجه با عملکرد مطلوب و در خور تحسین هیئت وزنه برداری استان بوشهر، یکی از پایگاه‌های استعدادیابی وزنه برداری کشور در بوشهر راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه‌برداری برای مسابقات جهانی ترکمنستان در بوشهر برگزار می‌شود خاطر نشان کرد:برای ارتقا ورزش وزنه برداری پس از مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی اردوی تیم ملی بزرگسالان برای مسابقات جهانی ترکمنستان در بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به اینکه در مسابقات آسیایی جاکارتا در ۷ وزن به میدان می‌رویم تاکید کرد: برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها و افزایش مدال‌های آسیایی کاروان ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا تلاش ویژه‌ای می‌کند.

انتهای پیام/م

پایگاه استعدادیابی فدراسیون وزنه‌برداری در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.