مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر گفت: با کاهش محرومیت 'صادق گشنی' از چهار بازی به سه بازی این بازیکن به دیدار این تیم مقابل شهرداری تبریز می‌رسد.

محرومیت بازیکن ایرانجوان بوشهر کاهش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،علی وزیری روز دوشنبه گفت: گشنی از جمله بازیکنان شایسته و کلیدی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر است که حضور وی می‌تواند وزنه‌ای برای این تیم باشد.

وی با اشاره به اینکه ایرانجوان در برابر شهرداری تبریز بازیکن محروم ندارد بیان کرد: تیم ایرانجوان پس از دیدار با راه آهن با کار‌های تاکتیکی و تمرینی مناسب اکنون مهیای رویارویی با تیم شهرداری تبریز است.

وزیری ادامه داد: با توجه به حساسیت این دیدار امیدواریم با تعصب و غیرت بازیکنان و دعای هواداران بتوانیم دست پر از این میدان خارج شویم.

وی در ارتباط با پرداختی صورت گرفته در باشگاه ایرانجوان گفت: ۹ بازیکن ایرانجوان که از ابتدای فصل تاکنون دریافتی از باشگاه نداشتند بین ۱۵ تا ۲۰ درصد قرارداد خود را دریافت کردند.

وزیری ادامه داد: همچنین ۱۰ درصد فرارداد کادر فنی تیم ایرانجوان پرداخت شده است.

ایرانجوان بوشهر با ۲۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم نهم اردیبهشت ماه در هفته بیست و نهم بازی‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می‌رود و برای تقویت شانس بقا خود در لیگ نیاز مبرم به کسب پیروزی در این دیدار دارد.

انتهای پیام/م

کاهش محرومیت 'صادق گشنی' از چهار بازی به سه بازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.