رئیس شورای شهر بوشهر گفت: با همت و غیرت بازیکنان، کادر فنی و حمایت هواداران و مسئولان استان تیم ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته یک فوتبال کشور ماندگار می‌شود.

با حمایت همه جنبه ایرانجوان در لیگ دسته یک می‌ماندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوذر دهدار صبح یکشنبه با حضور در بین بازیکنان و کادر فنی تیم ایرانجوان بوشهر قبل از بازی حساس این تیم با تیم گل گهر سیرجان اظهار داشت: تیم ایرانجوان بوشهر با قدمت ۷۰ ساله یکی از تیم‌های قدیمی فوتبال است که به همراه شاهین از پرطرفدارترین تیم‌های مورد حمایت مردم بوشهر هستند.

وی با بیان اینکه امروز تنها نماینده استان در لیگ دسته یک کشور در حالت بحرانی قرار دارد اضافه کرد: انتظار داریم با همت و غیرت بازیکنان، کادر فنی و حمایت همه فوتبال دوستان بوشهری و حمایت مسئولین استان در بازی‌های آینده شاهد نتایج خوب این تیم در لیگ دسته یک و ماندگاری تنها نمایده استان در این مسابقات باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: تخصیص اعتبار برای ورزش هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری برای سلامت و جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: وجود تیم‌های مثل شاهین و ایرانجوان برای نشاط جامعه و از نظر اقتصادی و گردشگری برای شهر بسیار مفید و تأثیرگذار است.

دهدار اضافه کرد: به دلیل ارتباط نسل نوجوان و جوان با فوتبال به عنوان ورزش اول استان، وجود یک تیم فوتبال خوب می‌تواند برند و شاخصه‌ای برای معرفی استان و شهر و زمینه‌ای برای جذب سرمایه‌گذار باشد.

انتهای پیام/م

لزوم حمایت همگانی برای ماندگاری ایرانجوان در لیگ یک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.