مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از ارزیابی میزان مصرف برق ادارات شهر‌های رامسر، تنکابن، عباس آباد، کلاردشت، چالوس، نوشهر، نور و محمودآباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کیوان فرح زاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با بیان اینکه طرح ارزیابی میزان مصرف برق ادارات و صنایع از گذشته در حال اجرا بود، گفت: با توجه به افزایش بی سابقه دما و مصرف برق کارگروه ممیزی مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با حضور در ادارات، میزان مصرف برق را مورد پایش و ارزیابی قرار دادند.

وی افزود: شرکت توزیع برق غرب مازندران با ۸ اداره در شهرستان‌های رامسر، تنکابن، عباس آباد، کلاردشت، چالوس، نوشهر، نور و محمودآباد، به ۵۸۳ هزار مشترک در عرصه تامین برق خدمت رسانی می‌کند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: به اداراتی که میزان بهره گیری آن‌ها از انرژی برق خارج از الگوی مصرف بهینه باشد، اخطار داده شده و در مرحله بعد ضمن هماهنگی با فرمانداران اقدام قاطعی انجام خواهد شد.

فرح زاد افزود: ممیزی تعدادی از صنایع بزرگ غرب استان نیز در برنامه این کارگروه قرار دارد که میزان مصرف انرژی این صنایع نیز بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افزایش ۲ درجه‌ای دمای تیرماه امسال استان به نسبت پارسال، افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق را درپی داشت گفت: با مشارکت مشترکان غرب مازندران در مدیریت، مصرف برق حدود ۸۰ مگاوات کاهش یافت.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران همراهی مشترکان و بکارگیری مولد‌های اضطراری واحد‌ها و صنایع تولیدی در ایام پیک بار را حتی با خاموشی یک لامپ در زمان اوج مصرف برق موثر دانست و افزود:ساعات پیک مصرف برق ۱۲ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۳ است.
وی گفت: در راستای اجرای دستور دولت مبنی بر مدیریت مصرف آب و برق در ادارات و سازمان ها، مدیریت مصرف برق نهاد‌های دولتی، ادارات و سازمان‌های غرب مازندران ارزیابی شد.

انتهای پیام/آ

مصرف برق ارزیابی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار