مشاور سیاسی سابق رئیس‌جمهور آمریکا معتقد است دونالد ترامپ حرف شنوی زیادی از زنان دارد.

مشاور سیاسی سابق ترامپ: رئیس‌جمهور آمریکا به حرف زنان بیشتر از مردان گوش می‌دهدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، «سم نانبرگ»، مشاور سیاسی سابق دونالد ترامپ در دوره انتخابات ریاست جمهوری 2016 معتقد است ترامپ به حرف زنان بیشتر از مردان گوش می دهد!

نانبرگ روز گذشته ضمن حضور در شبکه ام اس ان بی سی گفت: «هوپ هیکس»، مدیر ارتباطات سابق کاخ سفید که چندی پیش استعفا کرد، بهترین گزینه برای ریاست کارکنان کاخ سفید خواهد بود زیرا ترامپ به حرف زنان بیشتر از مردان گوش می دهد.

وی در ادامه گفت: او [هوپ هیکس] دقیقا همان کسی است که رئیس جمهور به دنبالش است و از رئیس کارکنان کاخ سفید انتظار دارد.

نانبرگ همچنین اظهار داشت هیکس ممکن است تابستان آینده بار دیگر به کاخ سفید باز گردد.

پیش از این نیز ترامپ با اشاره به نقش هیکس از احتمال بازگشت او به کابینه دولتی خبر داده بود. رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران داخل هواپیمای ریاست جمهوری گفته بود  هوپ را دوست دارد. او فوق العاده است.

مشاور سیاسی سابق ترامپ معتقد است رئیس جمهور آمریکا ترجیح می دهد کاخ سفید را مانند دفتر اصلی خود در برج نیویورک مدیریت کند. او گفت: آنچه او می خواهد مدیریت کاخ سفید  همانند دفتر تجاری خود در طبقه 26 برج نیویورک است جایی که بانوان بسیار خوبی کارهای او را انجام می دهند. می خواهید باور کنید یا نه، ولی او به زنان بیشتر از مردان گوش می دهد.

نانبرگ در حالی چنین اظهار نظری درباره ترامپ کرده است که چند روز قبل اخباری از موج جدید استعفاها در کاخ سفید منتشر شد.

نانبرگ پیش از این به دلیل افشای اسرار محرمانه و دولتی از ترامپ انتقاد و او را «خاله زنک» توصیف کرد.

انتهای پیام/

حرف شنوی دونالد ترامپ از زنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار