به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، کارگاه مهارت های زندگی و آثار سوء مصرف مواد مخدر با حضور ورزشکاران، مربیان و اعضای هیئت های ورزشی در شهربابک برگزار شد.

میثم پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، کارگاه مهارت های زندگی و عوامل محافظ و خطر در خانواده ها و همچنین آثار سوء مصرف مواد مخدر با حضور حدود 60 نفر از ورزشکاران، مربیان و اعضای هیئت های ورزشی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را آگاهی دهی به خانواده ها و به ویژه مربیان که نقش به سزایی در جامعه دارند و انتقال اطلاعات به ورزشکاران عنوان کرد.

پاریزی به مباحث مطرح شده در این دوره ی آموزشی اشاره کرد و افزود: مباحث عمدتاً در مورد پیشگیری از ابتلا به مصرف مواد مخدر و مکمل های ورزشی غیرمجاز و اعتیادآور و اثرات سوء آنها بر روی ورزشکاران بود.

وی با اشاره به اینکه مدرس این دوره استاد محمدرضا روحی استاد دانشگاه بود، تصریح کرد: این کلاس توسط اداره ورزش و جوانان شهربابک در مکان سالن مجموعه فرهنگی هنری شهدا شهربابک برگزار و در پایان به شرکت کنندگان گواهی اعطا شد.

انتهای پیام/ب

مربیان و ورزشکاران شهربابکی در کارگاهی با مضرات انواع مواد مخدر آشنا شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار