استاندارمرکزی از مردم وادارات این استان مردم درخواست کرد در مصرف برق صرفه جویی کنند.

مردم وادارات استان مرکزی در مصرف برق صرفه جویی کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی این استان با اشاره به گرمای هوا و افزایش مصرف برق از مردم و به ویژه از ادارات و سازمان‌های استان مرکزی خواست در مصرف برق صرفه جویی کنند تا مردم استان تابستانی بدون قطعی برق را پشت سرگذارند.

آقازاده از تشکیل ستاد تدابیر ویژه برای شرایط غیر قابل پیش بینی در استان مرکزی هم گفت و حفظ وحدت و انسجام ملی و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی استان را از مهمترین وظایف مسئولان دانست.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا و رئیس مجمع نمایندگان متولیان این ستاد هستند و ساماندهی مشکلات اقتصادی و صنعتی را اولویت این ستاد دانست.


تصویب طرح جامع سلامت استان مرکزی

یادگاری، دبیر شورای توسعه و برنامه ریزی استان مرکزی هم در حاشیه این جلسه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛بررسی ظرفیت‌های قانونی موجود در بودجه سال ۹۷، تصویب طرح جامع سلامت استان، ساماندهی فضا‌های اداری استان و بررسی طرح اختصاص یک درصدی بودجه ادارت دولتی استان برای ورزش را از اصلی‌ترین مصوبات جلسه دانست.

یادگاری افزود: درسومین جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان مرکزی مدیران برای تصویب طرح جامع سلامت، بهینه سازی فضای اداری سازمان‌ها و تخصیص بودجه به نهاد‌های دولتی بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.