رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: زیر ساخت‌های لازم برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در ارومیه فراهم می‌شود.

خالد حاتمی رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛با اشاره به اینکه شهر ارومیه ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای سرمایه گذاری خارجی دارد افزود:سرمایه گذاری یک موضوع بسیار اساسی در تمامی بخش‌های موجود است و امروزه باید به این موضوع نگاه تخصصی داشته باشیم.

وی گفت: جذب توریست، گردشگر و سرمایه گذار داخلی و خارجی برای شهر ارومیه نه تنها برای شهر بلکه برای استان نیز می‌تواند موثر باشد و با استفاده از موقعیت جغرافیایی استان و طبیعت خدادادی می‌توانیم در جذب سرمایه گذار موفق عمل کنیم.

حاتمی تصریح کرد: اگر مصوبات جلسات کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه اجرایی شود شاهد تحولات چشمگیری در بخش‌های سرمایه گذاری و گردشگری می‌توانیم باشیم.

وی گفت: امروز متاسفانه با توجه به ضعف بعضی از دستگاه‌های اجرایی، شهر ارومیه دچار رکود توریستی و گردشگری شده است و لذا باید در راستای برطرف نمودن ضعف‌ها و کاستی‌ها تلاش کنیم و زیرساخت‌های لازم و ظرفیت‌های طبیعی، گردشگری و سرمایه‌گذاری استان و شهر ارومیه را به جهانیان معرفی کنیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز موقعیت استراتژیک استان و شهر ارومیه باید مورد بررسی تخصصی قرار گیرد و شهر ارومیه نیز دارای ظرفیت توریستی و سرمایه گذاری بی نظیر است که متاسفانه مورد بی مهری قرار گرفته است.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: توجه به موضوعات ورزش،  محصولات کشاورزی و ارگانیک، توانمندی‌های تجاری و ساخت بزرگترین ترمینال شهری و تولیدات دامی و صنعتی استان باید در جهت جذب توریست و گردشگر و سرمایه گذار مورد بررسی قرار گیرد.
 
انتهای پیام/م

 

لزوم توجه به سرمایه گذاری خارجی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.