امام جمعه موقت آبادان گفت: در پس پرده ی همه ی مشکلات دست آمریکا و اسرائیل است؛مراقب باشیم مطالبه گری ما در چارچوب قانون باشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام نجیبی امام جمعه موقت آبادان با تاکید بر اینکه لازم است تا صف خود را از دشمن جدا کنیم و به سوی مطالبه گری در چارچوب قانون برویم گفت:در روزهای اخیر شاهد تجمعاتی در بازار تهران نسبت به نرخ ارز و اعتراضاتی در خصوص آب شرب آبادان و خرمشهر هستیم، اینجاست که باید فرق میان مطالبه گری به حق و سیاه نمایی دشمن را دید.

وی  افزود: ما از مسئولان میخواهیم تا تلاش خود را برای حل مشکلات و کاهش دغدغه های مردم بکنند؛مسئله ی شوری آب در آبادان و خرمشهر بسیار با اهمیت است و مردم بصیر و شهید پرور آبادان و خرمشهر فرق میان مطالبه گری و فریادهای ضد نظام را می دانند .

امام جمعه موقت آبادان گفت: مقام معظم رهبری در صحبت های اخیرشان فرمودند بعضی ها میخواهند مشکلات کشور را بدون راه حل نشان دهند و نتیجه اش ناامیدی مردم است و این خواسته ی امریکا و اسرائیل است .

حجت الاسلام نجیبی پیشگیری قبل از وقوع را راه حلی مناسب برای جامعه عنوان کرد و افزود:باید مشکل شوری آب در آبادان و خرمشهر برای همیشه حل شود و اینطور نباشد که پس از دو یا سه سال مجددا آب شور شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری نماز جمعه این هفته آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، شوری آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.