امام جمعه آبادان گفت:جمهوری اسلامی از ابتدا در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان درخطبه این هفته با محکومیت رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع فلسطین در هفتاد مین سال اشغال این کشور گفت: عملی کردن انتقال سفارت آمریکا به قدس توسط ترامپ به جنایات صهیونیست ها مشروعیت بخشید.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا همراه مقاومت فلسطین بوده و خواهد بود و امروز نیز شاهد ایستادن جوانان در کنار مردم مظلوم فلسطین هستیم و سند بارز آن هشتگ های ایجاد شده در فضای مجازی در محکومیت صهیونیست ها و آمریکایی ها است.

خطیب جمعه آبادان همچنین در بخشی دیگر از خطبه ها به خروج یک جانبه آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: من بر این باور هستم که خروج آمریکا از برجام یک برنامه مشترک بین آمریکا و اروپا است.

حجت الاسلام ولمسلمین ابراهیمی پور با اشاره به  فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: فتح خرمشهر زمینه فتح الفتوح مقاومت در عراق و سوریه و لبنان بوده است.

وی گفت: بی مهری های برخی مسئولان در طی سال ها نسبت به آبادان و خرمشهر سبب شده هنوز طعم خدمات مطلوب را نچشیده باشیم و مردم آرزوی بازگشت به زمان قبل از جنگ را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور همچنین با تبریک هفته هلال احمر و قدردانی از نیروهای هلال احمر آبادان کار آنها را جهادی و خطیر توصیف کرد و افزود: این عزیزان جان خود را در حوادث طبیعی و غیره برای نجات جان هم نوعان به خطر می اندازند و کارشان جهادی است‌.

انتهای پیام/د

حمایت از مردم مظلوم فلسطین

برچسب ها: نمازجمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.