احمد المجدلانی، عضو کمیته اجرایی سازمان آزدای‌بخش فلسطین، از تلاش رژیم صهیونیستی برای آسیب زدن به روابط ترکیه و تشکیلات خودگردان خبر داد.

رژیم صهیونیستی به دنبال برهم زدن روابط تشکیلات خودگردان فلسطین و ترکیهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، احمد المجدلانی، عضو کمیته اجرایی سازمان آزدایبخش فلسطین (ساف)، از تلاش رژیم صهیونیستی برای آسیب زدن به روابط ترکیه و تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.

وی ادعا‌های مقامات رژیم صهیونیستی را درباره هشدار تشکیلات خودگردان فلسطین، اردن و عربستان سعودی به تل آویو در مورد افزایش فعالیت‌های ترکیه در شهر قدس تکذیب کرد. این عضو ساف تاکید کرد اسرائیل با نشر اکاذیب در رسانه‌های خود می‌کوشد به روابط فلسطین و ترکیه آسیب بزند.

المجدلانی با اشاره به تلاش‌های بیهوده اسرائیل برای ایجاد تفرقه و شکاف در روابط فلسطین و ترکیه، گفت: این تلاش‌ها از جانب برخی مقامات دولت اسرائیل صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد همکاری و هماهنگی میان تشکیلات خودگردان و دولت ترکیه در عالی‌ترین سطح و برای کمک به مسئله فلسطین در محافل بین المللی و منطقه‌ای وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار