به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ناصر فخر موحدی افزود: بر اساس طرحی که طی ماههای پایانی سال 96 با تاکید استاندار، اجرایی شد، مقرر گردید، مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی استان بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته با حضور در محل سامانه سامد، به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات
شهروندان در سطح استان باشند.
وی ادامه داد: بر این اساس، طی حدود سه ماه مدیران کل تامین اجتماعی، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ثبت احوال، کمیته امداد، امور مالیاتی، صنعت، معدن و تجارت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تامین اجتماعی، اقتصاد و دارایی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، تعاون کار و رفاه اجتماعی و شرکت آب و فاضلاب مشهد به همراه معاونین و برخی از مدیران زیرمجموعه در محل سامانه سامد حضور یافتند و به صورت
مستقیم به
تماسها و نیز برخی مراجعات حضوری مردم پاسخ داده و نسبت به پیگیری، انجام و یا رفع موضوع مربوطه اقدام نمودند.
مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: طی این مدت مدیران کل و معاونین آنها در مدت حضور در سامانه سامد در مجموع 1367 تماس تلفنی را پاسخ دهی کردند که در نهایت 302 مورد از این تماسها به سازمانهای مربوطه برای پیگیریهای بعدی ارجاع شد.
ناصر فخر موحدی افزود: این طرح با توجه به نتایج مثبت در جلب
رضایت مردم و رسیدگی به مشکلات آنان، امسال به صورت کشوری اجرا میشود و تلاش ما نیز در خراسان رضوی بر آن است که طبق یک برنامه زمان بندی شده هر هفته یک نفر از مدیران کل استانی با حضور در محل استقرار سامانه سامد بصورت مستقیم به سوالات مردم پاسخ دهند.
انتهای پیام// ج.ر
پاسخگویی مدیران خراسان رضوی به صورت برخط و مستقیم به مشکلات شهروندان