استاندار خراسان رضوی گفت: حمایت از کالای ایرانی صرفا به حوزه صنعت و کشاورزی محدود نمی‌شود بلکه در بخش خدمات نیز باید به این مهم توجه شود.

حمایت از کالای ایرانی صرفا به حوزه صنعت و کشاورزی محدود نمی‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛علی رضا رشیدیان  در جلسه شورای اداری شهرستان چناران ارتقا کیفیت، کاهش هزینه‌ها و توجه به جامعه هدف را از شروط حمایت از کالای ایرانی دانست.

وی با بیان این که ارتقا کیفیت، کاهش هزینه‌ها و توجه به جامعه هدف از شروط حمایت از کالای ایرانی است، افزود: علاوه بر تلاش برای افزایش کیفیت تولیدات، باید با استقرار میز خدمت در ادارات و تحقق دولت الکترونیک؛ در حوزه خدمات نیز تحول ایجاد و از خدمات دهی مطلوب حمایت کنیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به احکام برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه گفت: باید این تفکر که جوانان بعد از فارغ التحصیلی در ادارات مشغول به کار شوند اصلاح شود و این قشر خود کار آفرین شوند.

رشیدیان  گفت: تلاش دولت زمینه سازی برای حضور موثر و فعالیت بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی و اشتغال است.

وی به هفت سیاست راهبردی استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: تداوم رونق تولید و اشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای امنیت پایدار و توسعه همه جانبه آن، ارتقای خدمات دولت و رعایت حقوق شهروندی، گسترش مشارکت نظام‌مند مردم، ارتقای فعالیت‌های فرهنگی با رویکرد فرهنگ رضوی و توسعه و ارتقای سلامت، از جمله آن‌ها است.

انتهای پیام// م. ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.