فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه حوزه حجاب و عفاف معجزه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:در سایه اراده جمعی برای حل موضوعات اجتماعی و فرهنگی به نتایج مورد نظر دست می‌یابیم، اما در حال حاضر به دلیل آنکه این اراده جمعی وجود ندارد، به نتیجه مورد نظر نرسیده ایم.

وی افزود: ️با نگاهی واقع بینانه باید بپذیریم کم کاری‌هایی در حوزه حجاب و عفاف وجود دارد که باید با یک عزم جدی و همه جانبه برطرف شوند زیرا یکی از مسایل مهم و اهداف شهداء موضوع عفاف و حجاب بوده و در این بین باید به نقش نهاد‌های مختلف در گسترش این فرهنگ توجه کرد.

وی اظهار کرد: ️در این زمینه برخی تولیدکنندگان به بهانه‌های مختلف لباس‌هایی را تولید می‌کنند که بدحجابی را تشدید می‌کند و شایسته جامعه ما نیست.

سردار بنی اسدی فر گفت:: ️سازمان‌هایی که می‌توانند در توسعه فرهنگ حجاب و عفاف تلاش کنند باید به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده پیش بروند چراکه یک دیدگاه این است که صرفا پلیس نمی‌تواند در موضوع حجاب و وارد شوند.
انتهای پیام/ی

توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار