واژگونی تریلی حامل گاز مایع (LPG) از سلیمانیه عراق به مقصد کشور ارمنستان در ابتدای گردنه فیلان تاقی باعث انسداد لاین دیواندره بطرف سقز شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،طی اعلام مردمی مبنی بر بروز حادثه انحراف و واژگونی یک دستگاه تریلی آکسور حامل ۳۰ هزار لیتر گاز مایع و گرفتار شدن راننده تریلی و نشت گاز، بلافاصله تیم اطفای حریق و امداد و نجات ایستگاه مرکزی آتش نشانی به محل اعزام شد.
ایرج گیلاسی، مسئول واحد آتشنشانی سقز در ارتباط با واژگونی تانکر حامل گاز مایع در مسیر سقز دیواندره گفت:دردو ماه اخیر این دومین تانکری است که در مسیر سقز دچار حادثه می‌شود.
وی افزود: از آنجا که تانکر‌های حادثه دیده، گران قیمت بوده و صاحبان آن به راحتی حاضر به آسیب پذیری بیشتر آن نیستند و از سوی دیگر رهاسازی مواد داخل آن در طبیعت باعث ضرر و زیان می‌شود فرآیند نقل و انتقال آن به آسانی میسر نیست.
مسئول واحد آتشنشانی سقز، در مورد تانکری که هم اکنون در گردنه فیلان تاقی موجب مسدود شدن یک باند مسیر شده است خاطرنشان کرد: خوشبختانه تانکر مذکور هیچگونه نشتی ندارد، اما به دلیل سنگینی تانکر و نبود تجهیزات لازم در منطقه ممکن است جابجایی آن طول بکشد.

انتهای پیام/م

 تانکر حامل گاز مایع در مسیر سقز- دیواندره واژگون شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.