یاسر خاسب کارگردان، بازیگر و طراح حرکات فرم در آثار نمایشی گفت:تئاتر دست عده ای افتاده که به بهانه سرگرمی،کارهای بی محتوا اجرا می کنند.

اعتراض آقای بازیگر از فضای ناعادلانه تئاتر/ از بیکاری در تئاتر، کشاورزی می‌کنمیاسر خاسب کارگردان، بازیگر و طراح حرکات فرم در آثار نمایشی در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه من چند وقتی است از فضای تئاتر دور هستم، اظهار کرد: در حال حاضرکار فقط برای یک سری افراد خاص است، البته از جان و دل در تئاتر کار کردیم و نوع کار ما هم سخت است، زیرا تمام وقت به انرژی ورزش و حرکات بدنی نیاز داریم.

وی با تاکید بر اینکه آخرین کار من  زمستان سال گذشته بود که به مدت 10 شب در مجموعه ایرانشهر اجرا داشتیم،گفت:این تئاتر نه تنها سودی برای ما نداشت بلکه ضرر هم کردیم، البته دیگر به این وضع عادت کردیم و سال‌ها اینطور کار می‌کنیم که ناعادلانه است.

کارگردان تئاتر ادامه داد:اکنون در شمال کشور کشاورزی می کنم چرا که  دور بودن از این فضای شهری و تئاتر برایم بهتر است.

خاسب گفت: رشته کاری ما پر خطر و پر اتفاق است و باید از جانت بگذری، اما جایگاهی در تئاتر ندارم، زیرا تئاتر دست عده‌ای افتاده و روز به روز هم بدتر می‌شود چرا که بیشتر آثار نمایشی، دورهمی شده و به بهانه سرگرمی، کار‌های بی محتوا اجرا می‌شود و اقتصاد مریضی ایجاد شده که به تئاتر لطمه زده است.

لازم به ذکر است؛ یاسر خاسب بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر ایرانی و همچنین سرپرست گروه «بدن دیوانه»، متولد ۱۳۶۰ در بهشهر است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در زمینه بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد.

انتهای پیام/

انتقاد کارگردان تئاتر از بی عدالتی در تئاتر کشور

برچسب ها: تئاتر ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.