اخبار ورزشی از فوتبال، بسکتبال و تنیس را در روز سه شنبه پنجم تیر ماه در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ خداحافظی جهانبخش و یارانش از جام جهانی، میزبانی قزوین از اردوی تیم ملی بسکتبال دختران جوان و پایان رقابت‌های تنیس رده‌های سنی از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

جهانبخش و یارانش با تساوی برابر پرتغال از جام جهانی خداحافظی کردند

تیم ملی فوتبال کشورمان که در ترکیب خود از علیرضا جهانبخش ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در بازی سوم و پایان دور مقدماتی برابر پرتغال به تساوی یک-یک رسید.

ملی پوشان کشورمان با این تساوی ۴ امتیازی شدند و از صعود به مرحله بعد باز ماندند.

علیرضا جهانبخش در دقیقه ۷۰ بازی جای خود را به سامان قدوس دیگر مهاجم ملی پوش کشورمان داد.

ملی پوشان کشورمان در مرحله مقدماتی برابر مراکش به برتری رسیدند و از اسپانیا شکست خوردند.

رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به میزبانی روسیه پیگیری می‌شود.

آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال دختران جوان در قزوین

۶۰ دختر بسکتبالیست از امروز تمرینات خود را در قزوین آغاز می‌کنند.

مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال دختران جوان از امروز در قزوین آغاز می‌شود و در این اردو فاطمه آقازادگان، فائزه ایزدی، نرگس دریشوند، سارا الله یار، مبینا مشهدی و پرستش رحمانی از قزوین شرکت دارند.

افسانه حسن نایبی از قزوین هم بعنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را برعهده دارد.

نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال جوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان دختر آسیا به میزبانی قزوین تا هشتم تیر ادامه دارد.

تیم ملی بسکتبال جوانان دختر قرار است برای نخستین بار در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کند، رقابت‌هایی آبان ماه به میزبانی بنگلور هند برگزار می‌شود.

رقابت‌های تنیس قهرمانی رده‌های سنی کشور در قزوین به پایان رسید

این رقابت‌ها در دو بخش دختران و پسران و در رده‌های سنی، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سال به میزبانی قزوین برگزار شد.

در رده سنی زیر ۱۰ سال ملوین نجاریان از آذربایجان غربی در جایگاه نخست ایستاد، مانی ملاعسگری از تهران نائب قهرمان شد و کیارش کهترپور و رادین فهیمی هر دو از تهران مشترکا سوم شدند.

در رده سنی زیر ۱۲ سال کسری رحمانی از تهران قهرمان شد، سام پازکى از مازندران دوم شد و امیر حسین نبی لو از آذربایجان غربی و آرین خاوری از تهران عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی زیر ۱۴ سال، امیررضا آرمیون از آذربایجان غربی قهرمان شد، مبین اکبر پور از مازندران عنوان نائب قهرمانی را کسب کرد و طا‌ها وزیری حرمی و صدرا وزیری حرمی از قم در رده سوم ایستادند.

همچنین در بخش دختران هم در رده سنی زیر ۱۰ سال، یاسمن یزدانی از خراسان شمالی قهرمان شد، شان آی بیوک از خراسان رضوی در جایگاه دوم ایستادو فردخت علیمی از قزوین و رها کارآور از تهران نیز عناوین سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی زیر ۱۲ سال دختران، مهرانا سلیمانی پور از اصفهان در جایگاه نخست قرار گرفت، هانا سلطانی از قزوین دوم شد و سارا اصل رسولی آذربایجان غربی و یاسمن یزدانی خراسان شمالی مشترکا سوم شدند.

در رده سنی زیر ۱۴ سال، رومینا زینالی آذربایجان غربی قهرمان شد، هانا سلطانی از قزوین نائب قهرمانی را کسب کرد و جیران رشیدی از آذربایجان غربی و کمند افشار زاده از تهران مشترکا سوم شدند.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۳۸ ورزشکار دختر و پسر به مدت یک هفته به میزبانی هیات تنیس قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.