اخبار ورزشی از فوتبال، کوهنوردی، والیبال، تکواندو، تنیس روی میز و دو و میدانی را در روز پنج شنبه سی و یکم خرداد در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛شکست جهانبخش و یارانش برابر اسپانیا، حضور سنگنوردان قزوینی در رقابت‌های آسیایی، مرندی و یارانش در هفته پنجم لیگ ملت‌ها والیبال، درخشش تکواندو کاران استان در رقابت‌های قهرمانی کشور، راهیابی تنیسور‌های استان به ترکیب تیم ملی و درخشش بانوان دونده استان در رقابت‌های قهرمانی کشور از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

شکست جهانبخش و یارانش برابر اسپانیا

در ادامه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اسپانیا با یک گل شکست خورد.

در این بازی در دقیقه ۷۴ علیرضا جهانبخش ملی پوش قزوینی به جای کریم انصاری فرد به میدان آمد تا جان تازه‌ای به فاز هجومی تیم ایران بدهد و دقایقی را بعنوان کاپیتان تیم ملی هدایت ملی پوشان در زمین سبز را بر عهده داشته باشد.

در پایان این بازی با تک گل اسپانیا به سود این تیم به پایان رسید و تیم کشورمان با ۳ امتیاز در مکان سوم گروه مرگ قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی سوم و پایانی دور مقدماتی روز دوشنبه هفته آینده چهارم تیر ماه و از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه برابر پرتغال برگزار می‌شود.

علیپور‌ها در رقابت‌های سنگنوردی بازی‌های آسیایی

دو سنگنورد قزوینی در رقابت‌های بازی‌های آسیایی در ترکیب تیم ملی به میدان می‌روند.

ترکیب نهایی تیم ملی سنگ‌نوردی سرعت کشورمان برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اعلام شد که در این بین نام رضا و مهدی علیپور ۲ سنگنورد ملی پوش قزوینی هم به چشم می‌خورد.

کارگروه تیم‌های ملی پس از ۵ مرحله اردوی آماده سازی، اسامی ورزشکاران این فدراسیون اعزامی به بازی‌های آسیایی اندونزی را اعلام کرد و در اولین حضور سنگنوردی در بازی‌های آسیایی ۲ قزوینی در ترکیب تیم ملی حضور خواهد داشت.

رضا علیپور سریعترین مرد عمودی جهان و مهدی علیپور مدال نقره رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی نوجوانان جهان را در کارنامه دارند.

مرندی و یارانش در لیگ جهانی به میدان می‌روند

در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال و در بازی‌های هفته پنجم تیم ملی والیبال کشورمان که در ترکیب خود از مهدی مرندی لیبروی قزوینی بهره می‌برد در خانه میزبان بازی‌های هفته پنجم است.

ملی پوشان کشورمان در این هفته از مسابقات از فردا میزبان تیم آلمان، کره جنوبی و بلغارستان خواهد بود.

عنوان پنجمی تکواندوکاران استان قزوین در رقابت‌های خردسالان کشور

در پایان رقابت‌های تکواندو قهرمانی خردسالان کشور، تیم استان با دو عنوان دومی و یک سومی عنوان پنجم کشور را از آن خود کرد.

در این رقابت ها، حسام عظیمی و محمد امین غیاثوند نایب قهرمان شدند و کیان موذن هم سوم شد.

رسول اکبر شاهی از قزوین هم عنوان بهترین داور را از آن خود کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی خردسالان کشور با شرکت ۳۱۴ تکواندوکار طی دو روز در یزد برگزار شد.

تنیسور های قزوینی به عضویت تیم ملی در آمدند

ثمین برگشایی و یاسین اصفهانی از قزوین در پایان اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان، به ترکیب تیم ملی راه یافتند.

زهرا نیاقی‌ها مربی قزوینی هم دراین دوره حضور دارد، چهار نفر برتر دو بخش دختران و پسران به عضویت تیم ملی تنیس روی میز درآمدند.

این اردو در فدراسیون تنیس روی میز تهران پیگیری شد.

درخشش بانوان استان در رقابت‌های قهرمانی کشور

در پایان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور، دو مقام نخست و یک عنوان پنجمی توسط بانوان استان کسب شد.

زهرا جعفرآبادی دونده تاکستانی با ثبت زمان ۱:۵۹:۴۹ ساعت، رکورد جدیدی در ماده ۲۰ کیلومتر پیاده روی ایران به ثبت رساند و قهرمان شد.

در ۴۰۰ متر بامانع شهلا محمودی از قزوین با یک دقیقه و ۳۶ صدم ثانیه رکورد جدید ملی ایران را شکست و قهرمان شد.

زهرا پاریاد دیگر دونده تاکستانی در پرش طول با رکورد ۵ متر و ۲۷ سانتی عنوان پنجم را کسب کرد.

زهرا بهشتی راد هدایت بانوان استان را بر عهده داشت، این رقابت‌ها در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.