اخبار ورزشی از فوتسال، فوتبال و کبدی را در روز سه شنبه بیست و دوم خرداد در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛دعوت فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی امید، نمایندگان استان در لیگ‌های فوتسال کشور، فوتبالیست تاکستانی در ترکیب تیم استقلال تهران و دعوت بانوان قزوینی به اردوی تیم ملی کبدی از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

فوتسالیست قزوینی در اردوی تیم ملی امید

امیرعباس رستمی از قزوین از امروز در اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال المپیک شرکت کرد.

اردوی تیم ملی فوتسال المپیک تا روز ۲۵ خرداد ماه ادامه خواهد داشت، تیم فوتسال المپیک ایران خود را برای حضور در مسابقات المپیک نوجوانان آرژانتین آماده می‌کند.

رستمی در تیم لوازم خانگی بهروز در لیگ دو بزرگسالان کشور فعالیت می‌کند.

نمایندگان استان حریفان خود را در لیگ‌های فوتسال کشور شناختند

نمایندگان استان در لیگ‌های فوتسال رده‌های سنی کشور به میدان می‌روند.

در رده سنی نونهالان، تیم باتیس البرز در گروه اول در بوشهر به مصاف حریفان می‌رود ، در رده سنی نوجوانان مقاومت قزوین در بناب با تیم‌های گروه چهار هم گروه است و در رده سنی جوانان هم تیم وحدت محمدیه در گروه چهار در گرگان با حریفان مصاف می‌کند.

در رقابت‌های رده سنی‌های باشگاه‌های کشور قرعه کشی شد و در لیگ یک امید‌های کشور، تیم مقاومت قزوین در گروه یک با تیم‌های فیروز مشهد، ارژن شیراز، دبیری تبریز، وحدت بهشهر، مس سونگون، کرمان فراراه و پرسپولیس بافق همگروه است

تیم لوازم خانگی بهروز قزوین هم با تیم‌های طا‌ها تنکابن، اهورا بهبهان، آساره اندیمشک، شهرداری ساوه، کامورا کاشان، لار شیراز و صدرا شیراز در گروه دو قرار گرفت.

رقابت‌های فوتسال رده‌های سنی هم از اول تیر ماه آغاز می‌شود.

فوتبالیست تاکستانی به تیم استقلال تهران پیوست

شاهین طاهرخانی فوتبالیست فصل گذشته پیکان تهران در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ترکیب تیم استقلال تهران توپ می‌زند.

طاهرخانی در ۲۱ ساله، در پست دفاع وسط با سابقه حضور در تیم ملی جوانان، سابقه بازی در تیم‌های گسترش فولاد و پیکان را دارد.

این بازیکن جوان قراردادی ۵ ساله با استقلال به امضا رسانده است.

بانوان قزوینی در مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی

زکیه ململی و فاطمه خدا بنده لو از قزوین در مرحله نهم اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی بزرگسالان شرکت کردند .

نهمین اردوی تیم ملی کبدی بانوان تا دوم تیرماه به میزبانی مجموعه تفریحی ورزشی وزارت کار در سنگاچین بندر انزلی برگزار می‌شود.

تیم ملی کبدی برای شرکت در رقابت‌های آسیایی جاکاراتا مهیا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.