دادستان بوشهر با اشاره به رفع تصرف ۲ هزار ۳۴۴ هکتار اراضی دولتی استان در استان گفت: در این راستا در سه ماه نخست امسال ۳۷۷ هکتار اراضی دولتی استان بوشهر از دست زمین‌خواران رفع تصرف شد.

۳۷۷ هکتار اراضی دولتی استان بوشهر از دست زمین‌خواران رفع تصرف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی حسن‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی اظهار داشت:شهید بهشتی که نقش مهمی در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی داشت یک شخصیت ماندگار محسوب می‌شود.

وی، رفع تصرف اراضی و برگشت حقوق بیت‌المال را از برنامه‌های مهم ستاد شورای حفظ حقوق بیت المال دانست و افزود: سال گذشته ۲ هزار و ۳۴۴ هکتار اراضی متصرفی از دست سودجویان به ارزش ۵۷۶ میلیارد تومان رفع تصرف شد.

دادستان بوشهر با اشاره به قلع و قمع بنا و مستحدثات غیرمجاز خاطر نشان کرد: سال گذشته ۱۸۳ حکم قلع و قمع بنا و مستحدثات غیرمجاز در استان بوشهر صادر شد و عوامل ساخت این بنا‌ها با تشکیل پرونده قضایی تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

حسن‌پور به عملکرد ستاد شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر در سه ماه نخست امسال پرداخت و تصریح کرد:در سه ماه نخست امسال ۳۷۷ هکتار اراضی تصرفی با صدور حکم قضایی به دولت برگرداننده شد.

وی، با اشاره به برگشت ۱۲۴ هکتار اراضی تصرفی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به بیت‌المال افزود: در این مدت ۱۸۶ هکتار اراضی تصرفی با صدور حکم قضایی به اموال دولتی برگشت و تحویل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر شد.

انتهای پیام/م

۳۷۷ هکتار اراضی دولتی استان بوشهر رفع تصرف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.