فرماندار خاش گفت: ۴ کتابخانه مشارکتی با مساعدت نهاد کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

حمیدالدین یوسفی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با اشاره به راه اندازی ۴ کتابخانه مشارکتی با مساعدت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در شهرستان خاش گفت: از این تعداد ۲ کتابخانه در دو دبیرستان شهر خاش، یک کتابخانه در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان و یک کتابخانه در مرکز فرهنگی و تربیتی کمیته امداد شهرستان راه اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از شاخص‌های جامعه توسعه یافته آمار استقبال از کتاب و کتابخوانی و توجه عموم مردم به مسئله مطالعه است که در آموزه‌های دینی و علمی نیز به این امر تاکید ویژه‌ای شده است لذا همه مردم و مسئولین و سازمان‌ها موظفند در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی تلاش کنند.

فرماندار خاش یاد آور شد: نهاد کتابخانه‌ها با تامین کتاب مورد نظر و دستگاه‌های اجرایی با تهیه کمد و قفسه کتاب می‌تواند محیط مناسبی برای گسترش فرهنگ استفاده از کتاب در زمان انتظار برای ارباب رجویان فراهم کنند.

انتهای پیام/گ

کتابخانه مشارکتی در خاش

برچسب ها: فرمانداری ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار