مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، از وجود ۱۰۷ هزار خانوار دارای شرایط این بیمه در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محمدرضا واعظ مهدوی در آیین اختتامیه اجلاس سراسری مدیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در چلگرد گفت: یکی از نقاط ضعف حوزه بیمه‌ای کشور، مغفول ماندن بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر بود که در سال‎های اخیر مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با توجه به تقبل دولت برای پرداخت سهم کارفرمای آن، فرصت بسیار خوبی برای بهره مندی این قشر از خدمات بیمه‌ای فراهم کرده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با بیان اینکه ۱۰۷ هزار خانوار روستایی و عشایری در چهارمحال و بختیاری داری شرایط عضویت در این صندوق هستند اضافه کرد: هم اکنون ۲۷ هزار خانوار از این تعداد، زیر پوشش این بیمه قرار دارند.

واعظ مهدوی گفت: این تعداد، حدود ۲۵ درصد از جامعه هدف را تشکیل می‌دهد که میانگین کشوری نیز به همین میزان است.

گفتنی است: اجلاس سراسری مدیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون نحوه اطلاع رسانی، مشارکت بخشی و هم افزایی در فعالیت‌های این صندوق، به مدت دو روز به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری، در چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

انتهای پیام/ن

اجلاس سراسری صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار