امام جمعه بجنورد گفت:کم‌فروشی، گران‌فروشی و احتکار بزرگ‌ترین آفت برای یک بازاری است .

کم فروشی ،گران فروشی و احتکار بزرگ ترین آفت یک بازاری استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی امام جمعه بجنورد در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان خراسان شمالی گفت:امروزه که فشارهای اقتصادی بر مردم فشار می‌آورد بازاریان بایستی دقت کنند و با نظام و مملکت همکاری کنند تا به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیبی نرسد.
وی گفت: شما بازاریان عزیز باید خودتان بازار را کنترل کنید.

یعقوبی ادامه داد: دشمنان این نظام قطعاً نمی‌توانند این کشور را شکست دهند و سپاسگزاریم که خداوند امام خامنه‌ای را برای تمامی مردم حفظ کرده‌اند و ان شالله پرچم را به‌دست امام زمان (عج) بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی مطرح کرد: سالروز شهادت شهید بهشتی نزدیک است و ایشان خاری در چشم تمامی دشمنان بودند و هرجمعی با انقلاب مشکل داشت اقدام به ترور شخصیتی این شهید و شخصیت بزرگوار می‌کردند اما موفق نشدند.
یعقوبی افزود: شهید بهشتی مالک اشتر این انقلاب بود و امام راحل مدال افتخار بزرگی را به ایشان دادند و گفتند شهید بهشتی یک ملت بود برای تمامی ملت و این حرف کاملاً حق است.

یعقوبی در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها گفته‌اند کم‌کاری و برخی نقص‌ها در قوه قضاییه را به‌پای همگان نگذارید زیرا این موضوعات بسیار انگشت‌شمارند و امروزه قوه قضاییه به‌جای زیر سؤال بردن نیاز به حمایت دارد.

امام‌جمعه بجنورد بیان کرد: عزیزان در قوه قضاییه ۴ رکن را بایستی رعایت کنند و آن‌ها قضاوت عادلانه، برخورد قاطعانه با مجرمین، پارتی‌بازی نکردن  و روحیه انقلابی داشته باشند.

وی در پایان افزود: مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس گفتند شما نماینده‌ها بایستی عصاره فضایل ملت باشد لذا از خداوند متعال خواستار توفیق روزافزون و سعادتمندی این نظام مقدس در تمامی عرصه‌ها هستیم.

انتهای پیام/ب

ایراد خطبه های نماز جمعه بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.