رئیس کل دادگستری استان یزد از پیام رسان‌ها به عنوان یک عامل اصلی در افزایش جرم عنوان کرد.

حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛با اشاره به پیام رسان‌های خارجی وفیلتر کردن تلگرام گفت: اصل ۱۵۶ قانون اساسی یکی از وظایف قوه قضاییه، اقدام مناسب برای پیشگیری از وقوع جرم است که نمی‌توان در مقابل فساد‌هایی که در پیام رسان‌ها به وجود می‌آید سکوت کرد.

حبیبی افزود:متاسفانه مالک پیام رسان‌های خارجی هیچگونه همکاری جهت رسیدگی به پرونده‌ها را ندارد که این موجب انباشته شدن پرونده‌های قضایی شده است.

وی در خصوص راه اندازی حوزه دادگاه ندوشن وپیگیری‌هایی که همکاران وبرخی از مسئولین داشتند اظهار داشت: سیاست قوه قضاییه در مرحله اول این است که نواقص حوزه‌های موجود را برطرف کند تا درمراحل بعدی حوزه‌ها را گسترش دهند تا نواقص حوزه‌ها برطرف شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: جابجایی در حوزه‌های قضایی یک سیاست است و فرآیند جابجایی برای هردوشخص مفیداست و می‌توانند تجربه کافی را در پست جدید خود کسب کنند.

حبیبی هم چنین مهمترین نعمت را امنیت برشمرد و تصریح کرد:ما باید قدردان این نعمت باشیم و هم چنین سپاسگذار نیرو‌هایی باشیم که با گذشتن از جان خود از این میهن دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/ ا

انباشته شدن پرونده های قضایی باعدم همکاری مالک پیام رسان ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار