مهدی رجب زاده بازیکن کازرونی رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پس از حرف و حدیث‌های بسیار در طول هفته‌های اخیر مهدی رجب زاده کاپیتان کازرونی باشگاه ذوب آهن اصفهان کفش‌های خود را آویخت و از دنیای توپ و مستطیل سبز خداحافظی کرد.

رجب زاده پس از اعلام رسمی خداحافظی اش از دنیای فوتبال در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: بیش از ۲۰ سال با افتخار در سطح اول فوتبال کشور فعالیت کردم و امیدوارم به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش توانسته باشم باعث خوشحالی و شادی بخشی از مردم کشورم شده و در انجام وظیفه و تکلیف خود نمره قبولی گرفته باشم.

وی بیان کرد: در پایان این راه و قصه پرهیجان و پرحادثه، از تمام مدیران، مسئولین، مربیان، بازیکنان و کسانیکه که مرا در این مسیر طولانی همراهی کردند قدردانی می‌کنم.

بازیکن سال‌های نه چندان دور فجر سپاسی در پایان افزود: خداحافظی واژه تلخی است، اما پس از هر خداحافظی سلامی دوباره اتفاق می‌افتد و امروز این دوکلمه مخالف هم در زندگی من حادث شد و خدا را از این بابت شاکرم.

مهدی رجب‌زاده متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۷، فوتبال باشگاهی را با فجر سپاسی شیراز از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲ با تیم بزرگسالان فجر سپاسی آغاز کرد و در سال ۱۳۸۲ به ذوب‌آهن اصفهان پیوست و در فصل ۸۶–۱۳۸۵ لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۷ گل زده بعنوان آقای گلی دست یافت.

رجب‌زاده فوتبال ملی را در بهمن ماه ۱۳۸۳ و در زمان سرمربی گری برانکو ایوانکوویچ و بازی برابر تیم ملی قطر در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ آغاز کرد و در ۱۶ مسابقه با پیراهن تیم ملی، موفق به زدن ۴ گل شد.

مهدی رجب زاده با به ثمر رساندن ۱۱۶ گل با پیراهن تیم‌های فجر سپاسی شیراز، ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان در لیگ برتر، پس از غلامرضا عنایتی، دومین گلزن برتر تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ن

خداحافظی بازیکن کازرونی از فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار