احمدی با بیان اینکه پنج درصد باشگاه هاى ورزشى مجوز ندارند از تعطیلى ٣٠٠ باشگاه متخلف خبر داد.

٥ درصد باشگاه هاى ورزشى مجوز ندارند/ تعطيلى ٣٠٠ باشگاه متخلفبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحمید احمدی مشاور عالی وزیر و معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزير ورزش و جوانان در ششمين همايش مكمل هاى غذايى و رژيمى که امروز برگزار شد، گفت: طى چند سال گذشته اهتمام جدى در وزارت ورزش شكل گرفت تا باشگاه هاى ورزشى ساماندهى شوند و در سال هاى ٩٢ و ٩٣ حدود ٥٠ درصد باشگاه هاى ورزشى فاقد مجوز بودند.

وى ادامه داد: در ٣ سال گذشته رسيدگى به تخلف ها و باشگاه هاى ورزشى بدون مجوز در دستور كار قرار گرفت و اكنون كمتر از پنج درصد باشگاه ها مجوز ندارند و بحث پايش باشگاه هاى ورزشى و بازرسى دوره اى در دستور كار وزارت ورزش قرار گرفت و با تخلف ها برخورد جدى شد.

در هيچ باشگاه ورزشى نبايد مكمل ورزشى فروخته شود

معاون وزير ورزش و جوانان عنوان كرد: در سال ٩٦ حدود ٣٠٠ باشگاه كه يكى از تخلف ها در آن عرضه و فروش مكمل هاى ورزشى بوده تعطيل شده است.

احمدى تصريح كرد: در هيچ باشگاه ورزشى نبايد به هيچ عنوان مكمل ورزشى عرضه، فروخته يا نگهدارى شود و به دليل اهميت موضوع به دستور وزير ورزش كميته نظارت بر سلامت باشگاه هاى ورزشى تشكيل شده است تا در باشگاه هاى ورزشى تخلف صورت نگيرد و سلامت ورزشكاران به خطر نيفتد.

وى ادامه داد: اميدواريم شرايطى فراهم شود كه هيچ مخاطره اى در اين حوزه نباشد و بايد جامعه را با خطرات مصرف مكمل هاى غيرمجاز آگاه و از آثار سوء اين مكمل ها پيشگيرى كنيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار