وزیر مشاور امارات در امور خارجه بار دیگر برای توجیه جنایت‌های ائتلاف سعودی در یمن ادعاهای بی‌اساسی علیه ایران مطرح کرد.

وزیر اماراتی: الحدیده مسیر ورود سلاحهای نقطه‌زن ایران به یمن استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت نشنال، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه بار دیگر برای توجیه جنایت‌های ائتلاف سعودی در یمن ادعاهای بی‌اساسی علیه ایران مطرح کرد.

 قرقاش در تازه‌ترین اظهارات خود در گفتگویی مطبوعاتی در دبی مدعی شده است: هدف از عملیات اخیر در الحدیده یمن تغییر تحولات میدانی این کشور به سمت راه‌حل سیاسی است.

عملیات همه‌جانبه امارات و ائتلاف سعودی به همکاری آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به الحدیده موجب نگرانی جهانی در خصوص تشدید بحران انسانی در این کشور فقیر و جنگ‌زده شده است، اما این مقام اماراتی در ادامه توجیه جنایت‌های اخیر ائتلاف سعودی در یمن مدعی است: سه سال جنگ بس است، الان زمان فرآیند سیاسی است. حوثی‌ها (انصارالله یمن) در پی فرآیند سیاسی نیستند.

قرقاش بار دیگر در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: بندر الحدیده، محل ورود سلاح‌های ایران به یمن است. واقعیت این است که حجم عظیمی از سلاح وارد شده است. ما هم‌اکنون پهپادها، سلاح‌های دقیق نقطه‌زن، و موشک‌های بالستیکی در یمن می‌بینیم که در آغاز جنگ وجود نداشتند.

ادعاهای این مقام اماراتی در حالی مطرح می‌شود که ائتلاف سعودی پس از شروع جنگ تجاوزکارانه خود علیه مردم یمن، این کشور را از همه جهت محاصره کرده است و به اذعان تمام ناظران امکان ارسال هیچ گونه سلاح و محموله‌ای به یمن وجود ندارد.

انتهای پیام/

ادعاهای انور قرقاش درباره ارسال سلاح‌های ایرانی به یمن

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۰:۲۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
چی می گی الکی واسه خودت تو فکر بدبختی مردم خودت مملکت خودت باش ای انور قرقاش نابودی اسرایل تو می خوای اسرایل نابود کنی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
کاش موشک های بهتری بدیم بزننشون بیشتر کیف کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
انشالله نابودی اسرائیل
آخرین اخبار