معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان از تدوین یک هزار طرح اشتغال در استان خبر داد که در صورت اجرا، امسال 74 هزار شغل جدید در این استان ایجاد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا طباطبایی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان برخوار اظهار کرد: اقتصاد کشور با همدلی و تلاش حداکثری مسؤولان، صاحبان سرمایه و حمایت مردمی، به‌ پیش می‌رود و تلاش‌های آمریکا علیه اقتصاد کشور به ثمر نخواهد نشست.

وی افزود: در شرایطی که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال آن است که جمهوری اسلامی ایران را به لحاظ اقتصادی تحت فشار قرار دهد، سخنان مسؤولان و نخبگان جامعه همدلی در جامعه باید ایجاد کند و به تلاش حداکثری مردم در حل مشکلات اقتصادی بیافزاید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: مسؤولان قانون را در مسیر خدمت به مردم به‌کار گیرند و مشکلات را با حسن اخلاق و تلاش مضاعف حل کنند.

وی مردم شهرستان برخوار را مردمی تلاش‌گر و عالم‌پرور توصیف کرد و ادامه داد: تنش‌های آبی و مسائل مربوط به انتقال پساب از این شهرستان با تدبیر و تفاهم جمعی مسؤولان شهرستانی و استانی تصمیم‌گیری خواهد شد.

طباطبایی از تهیه هزار طرح اشتغال در استان اصفهان خبر داد که در صورت اجرا، زمینه اشتغال و بکارگیری 74 هزار نفر در این استان فراهم خواهد شد.

وی محمدحسن قمی فرماندار برخوار را فردی خوش‌فکر و مسلط به مسائل اقتصادی و سرمایه‌گذاری صنعتی توصیف کرد و از سمت جدید فرماندار سابق این شهرستان به‌ عنوان مدیرکل بازرسی استانداری اصفهان خبر داد.

 

انتهای پیام/م

مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان برخوار

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.