برای جمعی از اعضای کانون پرورش فکری شماره ۲ مهاباد کارگاهی آموزشی با موضوع (نه به کیسه‌های پلاستیک) برگزار شد.

 مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۱ شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد گفت:با هدف ترویج شعار امسال سازمان جهانی محیط زیست کارگاه آموزشی با موضوع (نه به کیسه‌های پلاستیکی) را در کانون برگزار کردیم و به اعضا راهکار‌های دوستی با طبیعت بکر را آموزش دادیم.

بازیار افزود:به مناسبت هفته جهانی محیط زیست ۳ کارگاه برگزار کردیم، ولی در کارگاه امروز اعضا پس از آموزش با امضا زیر شعار (نه به کیسه‌های پلاستیکی) متعهد می‌شوند تا کمتر از پلاستیک استفاده کنند و کیسه‌های پارچه‌ای را جایگزین کنند.
وی ضمن بیان اینکه در کارگاه اموزشی مضرات پلاستیک و سازگار نبودن مواد پلاستیکی مختلف با طبیعت برای حاضران شرح داده شد ادامه داد:همچنین از اعضا کانون خواستیم به جای استفاده از بطری‌های آب در فصل گرما؛ قمقمه شخصی به همراه داشته باشند که برای سال‌ها قابل استفاده خواهد بود.
خرمی از فعالان محیط زیست شهرستان مهاباد در مراسم گرامیداشت اخرین روز از هفته جهانی محیط زیست در گفتگو با خبرنگار خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد گفت:اعضای کانون و کودکان باید یاد بگیرند که احترام به طبیعت از گوشه قاب زندگیشان خارج نشود و هرچند کوچک اند، اما سهم بزرگی در آینده زمین دارند تا پاک بماند و طبیعت بکر نفسش بند نیاید.
ناظم زاده مربی کانون در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، اضافه کرد:امروز وسایل لازم ساخت کیسه‌های پارچه‌ای را در اختیار اعضا قرار دادیم و سعی کردیم بچه‌ها لذت ساخت و استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای را به دست آورند.

انتهای پیام/خ

 

گرامیداشت آخرین روز از هفته جهانی محیط زیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.