هنرمند مهابادی با متحرک سازی نقاشیهای کودکان و نوجوانان با استفاده از استانداردهای ادبیات و نقاشی کودکان و نوجوانان بعد تازه ایی به رویاهای کودکان می دهد.

خبات شاهویی نویسنده گرافیککار مهابادی در گفتگو با خبرنگار  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: در حقیقت نقاشی کودک و نوجوان اصلی ترین قصهایست که آنها در ذهن خود ساختهاند و کار استخراج و ادامه دادن این قصه براساس استانداردهای ادبیات کودکان و نوجوانان است.
وی در ادامه افزود: اگر بخواهیم با زبان انیمیشن صحبت کنیم نقاشی کودکان و نوجوانان اصلی ترین فریم یک انیمیشنی است که ذهن آنها ساخته است و من فریم های پس و پیش فریم اصلی نقاشی آنها را ادامه می دهم.
مسئول کانون پرورشی کودکان و نوجوانان در این زمینه در گفتگو با خبرنگار ب به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،میگوید: آقای شاهویی نمونه کارهایشان را به ما نشان دادند، که با توجه به نو و خلاق بودند کار شان از ایشان استقبال کردیم و به بچهها و والدین این کار ومعرفی کردیم.
بازیار در ادامه افزود: تاثیر این کار بر کودکان خیلی خوب بوده و قطعا در زمینه رشد استعداد و خلاقیت آنها نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.
این هنرمند تا حالا به رویای بیش از 90 کودک و نوجوان جان داده است همچنین برای نقاشی کودکان و نوجوانان خارجی هم انیمیشن سازی کرده است.
این گرافیست مهابادی با ترکیب دو مقوله ی ادبیات و نقاشی کودک و نوجوان مفهوم وبعد تازهای به رویاهای آنها می دهد.

انتهای پیام/ع

متحرک سازی نقاشی های کودکان توسط هنرمند مهابادی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.