علیرضا سلیمانی ورکانه شمشیر باز همدانی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا برگزیده شد.

شمشیربازهمدانی دراندیشه مدال آسیاییبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فدراسیون شمشیربازی ایران،علیرضا سلیمانی ورکانه پرافتخارترین شمشیرباز همدانی در اسلحه فلوره را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا انتخاب کرد.

رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا از 25 خردادماه جاری و به مدت پنج روز به میزبانی کشور تایلند برگزار می شود و علیرضا سلیمانی در رشته اسلحه فلوره در این دوره از مسابقات حضور خواهد یافت.

این شمشیرباز همدانی در سال 2016 میلادی توانست مدال برنز رقابت های جهانی ترکیه را کسب کند تا نخستین شمشیرباز ایرانی باشد که توانست در اسلحه فلوره به مدال دست یابد.

سلیمانی در کنار سامان آزادیان دیگر شمشیرباز همدانی جزو بهترین های تاریخ شمشیربازی کشور به شمار می روند.

این شمشیرباز همدانی امیدوار است این بار در رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند به مدال خوش رنگ دست یابد.

علیرضا سلیمانی ورکانه سابقه کسب مقام سوم تیمی سابر نوجوانان قهرمانی آسیا در سال 2010 در فیلیپین، مقام سوم تیمی فلوره جوانان قهرمانی آسیا در سال 2010 در فیلیپین و مقام پنجم تیمی فلوره قهرمانی جوانان آسیا در سال 2011 در تایلند را در کارنامه قهرمانی خود دارد.

رئیس هیات شمشیربازی همدان در این باره گفت: علیرضا سلیمانی در رده سنی بزرگسالان در رشته فلوره در این مسابقات حاضر می شود.

ناصر مرادی افزود: سلیمانی یکی از شانس های اصلی کسب مدال در مسابقات آسیایی است.

وی خاطرنشان کرد: این شمشیرباز از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم در رقابت های آسیایی بتواند یکی از مدال آوران کاروان تیم ملی ایران باشد.

انتهای پیام/ج

شمشیر باز همدانی برای حضوردر رقابت های آسیایی انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.