مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال در استان همدان 14 هزارو 367 نفر ازدواج کردند.

ثبت بیش از 14 هزار ازدواج در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: در این مدت همچنین 3 هزارو 325 نفر طلاق گرفتند.

وی در ادامه به پرداخت تسهیلات در حوزه جوانان اشاره و خاطرنشان کرد: امسال 31هزارو836 نفر تسهیلات به مبلغ 31 هزارو 184 میلیارد تومان پرداخت شده است.

منعم با اشاره به راه اندازی خانه های جوان در سطح استان و شهرستان یادآور شد: 80 سمن در استان همدان فعالیت دارند که از این میزان 35 سمن مربوط به شهرستان ها است.

وی افزود: حمایت از راه اندازی و طرح های سمن ها در دستور کار است که راه اندازی 19 سمن جدید در ملایر و همچنین انجام تفاهم نامه با صندوق جوانان و کارآفرینی از جمله این اقدامات است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به برگزاری کارگاه و دوره آموزشی علمی و کارآفرینی اجتماعی ویژه سمن ها اشاره کرد و یادآور شد: توجه به تقویت ورزش جوانان و ایجاد غرور در بین جوانان امری ضروری است.

منعم بیان داشت: 85 عنوان فراملی در 22 رشته ورزشی و 25 عنوان انفرادی و 70 مورد تیمی رهاورد تلاش یکساله این نهاد است.

وی با اشاره به جمعیت استان تصریح کرد: هم اکنون جمعیت استان یک میلیون و 738 نفر است که از این میزان 608 هزارو 531 نفر جوان هستند.

این مسئول ادامه داد: از این تعداد 305 هزار و 340 نفر دختر و 302هزارو 533 نفر پسر هستند.

انتهای پیام/ ص.ف

 افزایش واقعه ازدواج در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.