استاندار همدان گفت: 17 هزار ميليارد ريال تسهيلات اشتغال در 11 ماهه سالجاري پرداخت شده است.

پرداخت ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان;  محمدناصر نیکبخت استاندار همدان بیان کرد: ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای استان همدان پیش بینی شده است که تاکنون هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال عقد قراداد و پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۸ هزار شغل از ابتدای سالجاری تا پایان بهمن ماه در این استان ایجاد شده است، گفت: هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی نقشی در این اشتغال نداشته چراکه ماحصل این تسهیلات سال آینده مشخص می‌شود.

استاندار گفت: علاوه بر این ۱۰ هزار میلیارد ریال نیز از منابع داخلی بانک‌ها برای ایجاد اشتعال در سالجاری به متقاضیان پرداخت شده است.

نیکبخت اضافه کرد: در دیدار اخیر با رئیس جمهوری عنوان کردم که همدان می‌تواند ۳۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کند چراکه تمامی ظرفیت‌های لازم برای ایجاد اشتغال را دارد.

وی اضافه کرد: سال آینده سه رویداد ملی و بین المللی از جمله همدان ۲۰۱۸ با حضور حدود ۱۸۰ کشور جهان در همدان برگزار می‌شود که امید می‌رود سمن‌ها در این باره نیز حمایت‌های لازم را انجام دهند.

استاندار تاکید کرد: برگزاری همدان ۲۰۱۸ به طور حتم عایدی فراوانی برای همدان به همراه دارد که نمونه آن افزایش سرمایه گذاری است.

نیکبخت بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال از مجلس شورای اسلامی ردیف و بودجه برای برگزاری رویداد ۲۰۱۸ دریافت شده است با این وجود دنبال این هستیم از محل‌های دیگر کمک بگیریم.

وی همدان گفت: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی ۵۰۱ طرح در همدان به بخش خصوصی واگذار شد و واگذاری ۲۰۰ طرح نیز در دست بررسی است.

استاندار در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج عنوان کرد: میزان پرداخت این تسهیلات از سال ۹۴ تا کنون روند صعودی داشته و از ۵۸۰ میلیارد ریال در سال ۹۴ به ۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال در سال ۹۵ رسید.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال در ۱۱ ماهه سالجاری تسهیلات ازدواج پرداخت شده است که تا پایان سالجاری این رقم به بیش از سه هزار میلیارد ریال می‌رسد.

انتهای پیام/ص. ف

 

برچسب ها: اشتغالزایی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.