دو هزار و ۷۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در دهه دوم ماه رمضان امسال دارای حامی شدند.

۲۷۰۰ یتیم و فرزند محسنین آذربایجان شرقی دارای حامی شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  شریف، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: دو هزار و ۷۰۰ یتیم و فرزند محسنین در دهه دوم ماه رمضان امسال دارای حامی شدند.

شریف با بیان اینکه کمیته امداد استان آذربایجان شرقی برای حمایت از این ایتام و فرزندان محسنین دو هزار و ۵۰۰ حامی نیکوکار جذب کرده است، افزود: این حامیان متعهد شده‌اند ماهیانه به طور میانگین ۵۰ هزار تومان به حساب هر یک از این ایتام و فرزندان محسنین واریز کنند.

وی بیان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری #۰۴۱*۸۸۷۷* و یا با ارسال عدد یک به شماره پیامک ۳۰۰۰۱۲۷۴ در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند.

شریف افزود: پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و نیز مراکز نیکوکاری استان آذربایجان شرقی در ماه رمضان آماده ثبت نام از مردم نیکوکار برای حمایت از فرزندان محسنین هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوار‌های نیازمندی می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، گفت: حامیان علاوه بر پرداخت سرانه ماهانه، تلاش می‌کنند مشکلات درمانی، تحصیلی و معیشتی ایتام و فرزندان محسنین را رفع کنند. 

 

انتهای پیام/ش

جذب  دو هزار و ۵۰۰ حامی نیکوکاربرای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.