مدیرکل کمیته امداد استان گفت: از رویکردهای این نهاد در سال جدید توسعه فعالیت‌های اشتغالزایی این نهاد برای جامعه هدف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان محور کار امداد در دهه چهارم را توانمندسازی وتقویت سلول های مغزی خانواده ها عنوان کرد.

وی با گرامیداشت نام‌گذاری امسال به «حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبری، گفت: از رویکردهای اصلی کمیته امداد استان زنجان در سال جدید توسعه فعالیت‌های اشتغالزایی این نهاد برای جامعه هدف بوده و لازمه تحقق شعار سال عزم وهمت همگانی وارتقاء احساس مسئولیت عمومی واعتمادزایی است.

این مقام مسوول بابیان اینکه کمیته امداد مصرف کننده فقر است خاطر نشان کرد: محور کار امداد توانمندسازی وهنرامداد جلوگیری از انباشت فقر است که بخشی از این فعالیت ها با مشارکت احاد مردم صورت می گیرد و رویکرد امداد اجتماعی کردن فقر زدایی ، گفتمان سازی و جریان سازی است.

صفری افزود: راهبرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال ایجاد طرح‌های نو و خلاقانه با تکیه‌ بر اصل دانش‌محوری در فرصت‌های شغلی ایجاد شده برای جامعه هدف به ‌منظور افزایش اثربخشی خدمات اشتغال این نهاد در تأمین اقتصاد و معیشت خانواده های تحت حمایت است.

انتهای پیام /ک


توانمندسازی مددجویان وجلوگیری از انباشت فقر محور کار کمیته امداد استان زنجان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.