به منظور معرفی وفروش تولیدات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بازارچه عرضه محصولات مددجویان از 17خرداد ماه سال جاری در پارک ملت زنجان گشایش می یابد.

بر پایی بازارچه محلی تولیدات مددجویان در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت :20طرح خودکفایی در این بازارچه شرکت می کنند وتولیدات خود را در قالب محصولات کیف وکفش ،پوشاک ،مواد خوراکی وصنایع دستی ، برای فروش عرضه می کنند.

وی با دعوت از مردم برای بازدید از این بازارچه در سالی که به نام حمایت ازکالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله)لقب گرفته است گفت : بازارچه محلی اشتغال بارویکرد عرضه وفروش تولیدات مددجویان در رده مشاغل خرد وخانگی برپامی شود.

صفری با تاکید براینکه اشتغال زایی برای مددجویان می تواند آنها را به نیروهای مولد وکار آفرین تبدیل کند افزود:اشتغال پایدار مددجویان زمینه ساز توانمندی خانواده های تحت حمایت است که منجر به خروج آنها از چرخه حمایتی کمیته امداد می شودو نمونه بارز آن توانمندی 2300خانواده از مددجویان تحت حمایت دراردیبهشت ماه سال جاری بود.

مدیر کل کمیته امداد استان بابیان اینکه بازارچه محلی اشتغال وتولیدات مددجویان در شهرهای زنجان وابهر برپامی شودگفت:این بازارچه ها از تاریخ 12خردادماه در شهرستان ابهر و از17خردادماه سال جاری در پارک ملت زنجان گشایش وبازدید وخرید از این بازارچه ها برای عموم همشهریان آزاداست.

انتهای پیام/ن

شرکت 20 طرح خودکفایی در بازارچه محلی تولیدات مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.