سیمای مرکز قزوین در برنامه‌ «نبض» مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان را بررسی می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ بگفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، این برنامه با نگرش چند بعدی مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان را بصورت کارشناسی بررسی می‌کند و برای اصلاح مشکلات و رفع موانع موجود در جامعه راهکار‌هایی ارائه می‌دهد.

اکبری افزود: برنامه‌ «نبض» در بعد اقتصادی ، مسائل مربوط به اقتصاد استان، توانمندی‌های صنعتی، تولیدی، معیشت خانواده، کشاورزی، خدمات و مسکن استان و همچنین ظرفیت‌ها و چالش‌های این بخش‌ها را بررسی و تبیین می‌کند تا هندسه‌ اقتصادی استان به مخاطبان معرفی شود.

وی اضافه کرد: این برنامه در بعد اجتماعی و فرهنگی هم با نگرشی کارشناسانه و آسیب شناسانه به مسائل فرهنگی استان در حوزه مصرف کالای ایرانی و همچنین بررسی رفتار‌های ناصحیح فرهنگی می‌پردازد و برای اصلاح این رفتار‌ها راهکار‌هایی عملیاتی و عینی ارائه می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین هدف از تولید برنامه تلویزیونی «نبض» را فرهنگ سازی برای مصرف کالای ایرانی، حمایت از بخش تولید داخلی و همچنین اصلاح نگرش‌های غلط رفتاری در فرهنگ عامه بویژه ذهنیت‌های منفی برتر بودن کالای خارجی بیان کرد.

اکبری خاطر نشان کرد: برنامه‌ «نبض» به تهیه کنندگی بابک حسینیان و سید مهدی حسین زاده حسینی ۴ روز در هفته از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود که ۲ برنامه به حوزه‌ی اقتصاد و ۲ برنامه هم به حوزه فرهنگ و اجتماع می‌پردازد.

انتهای پیام/

تولید برنامه نبض در سیمای مرکز قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.