رادیو قزوین اقشار و گروه‌های انقلابی استان را در مستند «منادیان آزادی» به مخاطبان معرفی می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ بگفته معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین، این مستند با هدف تبیین نقش گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه در پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در رادیو قزوین تولید می‌شود.

معصومی فر افزود: مستند «منادیان آزادی» به بررسی نقش «روحانیون»، «معلمان»، «دانشجویان»، «بانوان»، «بازاریان»، «کارگران» و «روستائیان» بعنوان قشر‌های اثر گذار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

وی اضافه کرد: با توجه به تعمیق و گستردگی نهضت انقلاب اسلامی در فضای داخلی کشور بویژه در لایه‌های مختلف جامعه، تمامی اقشار و گروه‌های اجتماعی و فرهنگی که می‌توانستند در جریان سازی و تسریع روند پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش داشته باشند؛ به عنوان گروه‌های فعال وارد صحنه شدند و در عرصه‌های مختلف اتحاد و همبستگی انقلابیون و مبارزه با رژیم طاغوت را دنبال کردند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت:در پی این روند نهضت انقلاب اسلامی در گستره‌ی وسیعی از اقشار و گروه‌های اجتماعی و فرهنگی به حرکت در آمد که در نهایت منجر به خیزش مردمی و قیام علنی علیه ظلم و طاغوت و پیروزی انقلاب شد؛ رادیو قزوین در مستند «منادیان آزادی» اقدامات و فعالیت‌های هریک از گروه‌های اجتماعی و فرهنگی فوق را بررسی و تبیین می‌کند.

معصومی فر افزود: این مستند فاخر به تهیه کنندگی مرتضی نوری زاده در ۷ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در رادیو قزون تولید می‌شود.

به گفته وی، مستند فاخر «منادیان آزادی» در نیمه دوم امسال همزمان با پخش برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدای مرکز قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

مستند «منادیان آزادی» در رادیو قزوین تولید می شود

برچسب ها: تولید فیلم ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار