پرونده نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال با خرید چند بازیکن دیگر در روز‌های آتی بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال تا به امروز توانسته خريد ٤ بازيكن از جمله مرتضى آقاخان، روح الله باقرى، محمد دانشگر و فرشاد محمدى مهر را در دستور كار قرار دهد.

اما از آنجايى كه تیم فوتبال استقلال در خط دفاع و حمله باز هم نياز به بازيكن دارد به همين دليل هنوز خريد هاى آبى پوشان به اتمام نرسيده است.

توفيقى مدير استقلالى ها طى روزهاى اخير مذاكراتى را برخى بازيكنان ديگر داشته و خريد يك بازيكن از سهميه ليگ برترى و خريد چند بازيكن از سهميه هاى زير 23 و 21 سال را براى فصل آتى در دستور کار قرار داده است.

بدین ترتیب استقلالی ها برای فصل بعد حداقل 9 تا 10 بازیکن دیگر جذب می کنند. البته ناگفته نماند تمامى اين خريدها در صورتى خواهد بود كه بازيكنان فعلى كه قراردادهايشان به پايان رسيده با آبى ها تمديد كنند.

بازيكنانى همچون امید ابراهيمى، وریا غفورى، مامه تيام، فرشید باقرى در صورت تمديد مى توانند اين فرصت را به مديران آبى پوش بدهند تا آنها فقط يك بازيكن سهميه ليگ برترى جذب كنند و چند بازيكن جوان از جمله اسماعيل زاده و صياد منش را براى رقابت هاى ليگ هجدهم به تركيب تيمشان اضافه كنند.

همچنين توفیقی حضور پيمان ميرى و یوسف سیدی در ليست استقلال را تكذيب کرد.

انتهای پیام/

بازیکنان جوان در لیست خرید استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار