مدیر برنامه هاى تیام نسبت به برخى از حواشى اخیر واکنش نشان داد.

واکنش مدیر برنامه هاى تیام نسبت به حواشى اخیربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به بحث و حواشى اخير درباره بحث حضور تيام در استقلال در همين راستا اتهاماتى عليه مدير برنامه هاى مهاجم سنگالى صورت گرفت كه اين فرد هم جواب حاشيه سازان را بى پاسخ نگذاشت.

روزبه قديمى درباره اتهاماتى كه عليه او زده مى شود در پيام جديدى نوشت :

هوادارن فهیم استقلال:

بنده همواره در قبال تمام تهمت های زده شده علیرغم مستندات فراوانی که در اختیار دارم به احترام آرامش استقلال و شما هواداران گرامی سکوت کرده ام تا مبادا استقلال عزیزمان وارد حاشیه شود.

تیام و تیامها می آیند و می روند ولی این مکتب تاج است که همیشه سربلند مانده است اما در این بین شما خیلی ها را شناختید و خواهید شناخت.

در حالی که بنده سکوت کرده ام ولی متاسفانه مجدد حملاتی در فضای مجازی علیه بنده شکل گرفته است. نه با دروغهای سابق بلکه با فرافکنی های جدید.

او ادامه داد: بنده قصد نداشتم به قضیه ابراهيمى ورود کنم ولی به احترام شما تنها سوال که در مورد ایشان داشتید و راه حلی که از بنده خواستید را ارائه کردم.

مدير برنامه هاى تيام گفت: راه حل بنده نیز مشخص بود، هر کسی کمکی در قضیه دوست عزیزم تیام می خواهد انجام دهد از طریق باشگاه استقلال باید اقدام کند نه از طریق رسانه ها.

او افزود: متاسفانه يك خبرنگار كه در يكى از روزنامه هاى ورزشى که مربوط به مدير عامل اسبق استقلال بوده و مدعی بزرگ اخلاق مداری است و همکاری نزدیکی با ابراهیمی دارد و تمامی اخبار او را در همه زمينه ها منتشر می کند، اخلاق را زیر پا گذاشته و اتهاماتی علیه بنده مطرح کرده است.

من از حق خود در قبال این اتهامات می گذرم ولی سوالاتی که مطرح کردم همچنان برای افکار عمومی بی جواب مانده است.

روزبه قديمى بيان كرد: اين خبرنگار از فردی نوشته است که قصد دارد باشگاه را پانصد میلیارد تومان بخرد و پنج میلیون دلار بابت تیام و بازیکنان خارجی استقلال پرداخت کند و همچنین مدعی شده اند که در چند نوبت ابراهیمی کمک های میلیاردی به باشگاه کرده اند و اسنادی در این زمینه دارند. نه تنها من بلکه تمام هواداران از افرادی که به باشگاه کمک کنند سپاسگذار خواهیم بود. شما می دانید چه افرادی بوده اند که از جیبشان برای شما هواداران هزینه کرده اند ولی این همه جو رسانه ای به راه ننداخته اند. من به عنوان یک هوادار تاج از این دوستان خواهشمندم این اسناد را منتشر کنند تا من و تمام هواداران تاج در جریان این پرداختی ها قرار بگیریم و از ایشان متشکر باشیم در غیر این صورت برخى خبرنگاران سفارشى با شعور هواداران فهیم تاج بیش از این بازی نکنند.

سیاست بنده همچنان سکوت است ولی هر شخصی که درباره بنده ادعایی داشت او را به چالش لایو زنده دعوت می کنم.

انتهای پیام/

اظهارات مدیر برنامه های مهاجم سنگالی استقلال به حواشی اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار