مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان از اجرای طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سیامک بهاروند مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان  گفت: تاکنون با وجود تمامی چالش‌های موجود در حوزه مالی سعی شده که در زمینه درمان کوتاهی صورت نگیرد البته کمبود‌هایی وجود دارد که به دنبال کاهش آن‌ها هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح توسعه بیمارستان‌های تحت پوشش تامین اجتماعی، افزود: برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به جامعه کارگری طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد در حال انجام است و پیمانکار طرح انتخاب شده و امیدواریم ظرف مدت زمان یک تا دو سال شاهد تکمیل آن باشیم که مطمنا با تحقق این هدف شاهد ۲برابر شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستان و ارائه خدمات هر چه بیشتر خواهیم بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان عنوان کرد: همچنین توسعه بیمارستان نرگس دورود نیز در دستور کار قرار داشته و اکنون در مرحله طراحی قرار دارد و ظرف مدت زمان کوتاهی اجرایی خواهد شد.

وی گفت: نسبت به استان‌های دیگر در لرستان شاهد مراجعه بیشتر کارگران به بیمارستان‌های تحت پوشش تامین اجتماعی هستیم و در زمینه کمبود پزشک متخصص نیز رایزنی‌هایی با مدیریت ارشد استان انجام شده که امیدواریم این امر هر چه سریعتر محقق شود.

انتهای پیام/م

اجرای طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
طرح توسعه بیمارستان ولی عصر اراک ناتمام مانده