مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: طرح بزرگ ارتقاء هتلینگ بیمارستان خرم آباد در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ بهاروند با اشاره به فعالیت مراکز درمانی تامین اجتماعی لرستان افزود: در این استان سه بیمارستان شامل بیمارستان ۲۵۶ تختخوابی خرم آباد، بیمارستان کوثر بروجرد، بیمارستان نرگس دورود و دو پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی آیت اله کمالوند خرم آباد و آیت اله بروجردی شهرستان بروجرد فعالیت دارند.

وی گفت: همچنین درمانگاه در شهرهای الیگودرز، ازنا، دورود، کوهدشت، پلدختر و خرم آباد به عنوان مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی لرستان در خدمت بیمه شدگان بوده و با افتتاح درمانگاه شهرستان دلفان طی روزهای آینده مراکز درمانی ملکی استان ١٢ مرکز درمانی می رسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با اشاره به اجرای طرح های تامین اجتماعی برای توسعه مراکز درمانی و یا احداث مرکز درمانی جدید در استان افزود: درمانگاه شهرستان دلفان امسال افتتاح خواهد شد.

بهاروند گفت: همچنین درمانگاه شهرستان پلدختر که سال گذشته در یک محل استیجاری افتتاح شده بود، با تکمیل ساختمان جدید به محل ساختمان ملکی سازمان انتقال پیدا کرده و ساخت درمانگاه شهرستان ازنا نیز در حال اجرا بوده و امیدواریم در دهه فجر امسال به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل و نوسازی تجهیزات پزشکی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در سال گذشته رشد بسیار خوبی داشت و تعداد زیادی از دستگاههایی که کمبود آن در استان مشاهده می شد خریداری شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه تعدادی از تجهیزات مراکز درمانی تامین اجتماعی لرستان به روز رسانی شد گفت: همچنین ناوگان آمبولانس تکمیل و طرح بزرگ ارتقاء هتلینگ بیمارستان خرم آباد نیز در حال تکمیل است.

بهاروند با اشاره به آغاز بازسازی زایشگاه بیمارستان خرم آباد، بخش استریل بیمارستان خرم آباد و بیمارستان کوثر بروجرد افزود: همچنین ساخت سالن ورزشی چند منظوره در بیمارستان خرم آباد برای استفاده کارکنان و بازسازی کامل اورژانس بیمارستان خرم آباد از دیگر طرح های این استان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.