فرمانده انتظامی استان از کشف و ضبط 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در دو ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سردار آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان به افزایش کشفیات مواد مخدر در استان زنجان اشاره کرد و گفت : دشمنان در صدد هجمه فرهنگی و شبیه خون فرهنگی علیه ملت ایران هستند.

وی افزود: گسترش مواد مخدر در جامعه از اهداف دشمنان بوده و از زمانی که آمریکایی ها در افغانستان حضور پیدا کردند تولید و هدایت مواد مخدر از کشور افغانستان به سمت ایران افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به كشف بيش از يک تن انواع مواد مخدر در سال 96 خاطر نشان کرد: این نشان می دهد که دشمنان برای جوانان ما برنامه ریزی کردند و اعتیاد به عنوان یک بلای خانمان سوزی بوده و مادر سایر جرايم بشمار مي آيد .

سردار آزادی به تاثیر مواد مخدر در جامعه اشاره و تاكيد كرد: اعتیاد همچنین باعث افزایش طلاق در جامعه و بی سرپرست شدن خانواده‌ها و زمینه ساز بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به میزان جرايم راهنمایی و رانندگی در استان زنجان بیان کرد : با بررسی های انجام شده مشخص شد که میزان جرايم راهنمایی و رانندگی در استان زنجان نسبت به سایر استانها کمتر است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در داخل شهر جزو بیست و پنجمین استان از نظر جرايم در سطح کشور هستیم گفت: 24 استان به لحاظ جریمه کردن در سطح شهر از ما بیشتر هستند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه افزود: در جاده ها که در حیطه پلیس راه بوده از نظر میزان جریمه کردن جزو پانزدهمین استان در کشور هستیم و 14 استان از ما بیشتر جریمه می کنند که به طور متوسط استان زنجان از لحاظ جریمه کردن در سطح جاده‌ها و شهر جزو بیستمین استان در سطح کشور است.

سردار آزادی همچنین با بیان اینکه طول جاد‌ه‌های استان زنجان بیشتر از استانهای مرکزی است و با این حساب طول تردد بیشتر بوده و در نهایت به میزان جریمه ها نیز تاثیر گذاشته است گفت : با این حساب میزان جریمه ها در استان ما کمتر از سایر استان ها است و از طرفی زیر ساختهای ما در سطح استان مناسب نیست و از تکنولوژی روز و از دوربین‌هایی که به صورت آنلاین تخلفات را برای رانندگان پیامک می‌کند استفاده نمی‌شود.

وی اظهار کرد: متاسفانه در داخل شهر از این تکنولوژی ها استفاده نمی‌شود و ماموران به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند و به همین علت است که مردم فکر می‌کنند که در استان زنجان تعداد جریمه‌ها بیشتر از سایر استان ها است.


انتهای پیام /ک


پلیس زنجان در سال گذشته بيش از يک تن انواع مواد مخدر كشف و ضبط کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.