رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات پلیسی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و قزوین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ بابایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح کشور مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند یک متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان‌های مرکزی کشور به وسیله یک دستگاه سواری سمند به یکی از استان‌های غربی کشور منتقل و توزیع کند.
سرهنگ بابایی با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهم آغاز و با تشکیل پنج اکیپ به اجرا درآمد خاطر نشان کرد: مأموران موفق شدند این متهم را در اتوبان زنجان قزوین شناسایی و دستگیر کنند.
وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق از این خودرو ۱۶ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند، گفت: این متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
انتهای پیام/ن

کشف مواد مخدر در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.