شهریار ساری پس از  متحمل شدن پنجمین شکست متوالی از ادامه حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی انصراف داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دو تیم شهریار ساری و ایفا اردکان در ورزشگاه ساحلی داراب ساری به مصاف هم رفتند، دیداری که نتایج ضعیف شهریار در هفته‌ های گذشته، با استقبال خوب هواداران ساروی همراه نشد و بیش از ٧٠ درصد جایگاه تماشاگران خالی از هوادار بود.

این دیدار در حالی آغاز شد که تیم شهریار تنها به پیروزی در این دیدار خانگی و فرار از بحران فکر  می‌ کرد و ایفا هم برای بالانشینی چشم به ٣ امتیاز خارج از خانه دوخته بود.

گل محمود علیجانی با سابقه چراغ نخست را برای ساروی‌ ها روشن کرد تا پس از ٤ هفته ناکامی رنگ برد را ببیند، اما باز هم کمبود مهره و ضعف بدنی و کوچ ستاره‌ های ملی پوش این تیم کار دستشان داد و در پایان با پذیرفتن ٢ گل پنجمین باخت فصل و دومین شکست متوالی در خانه را به ثبت رساندند تا همچنان بدون امتیاز در رده دوازدهم جدول چشم انتظار هفته‌ های آتی باشند.

صالحی مدیر عامل باشگاه پس از این دیدار  ضمن انتقاد از مسئولان ورزشی و غیر ورزشی شهر که تیم را تنها گذاشتند خبر از انصراف تیمش برای ادامه حضور در لیگ برتر داد و گفت: اگر  کادر فنی با نظر انصراف مخالفت کند، من از ادامه همکاری با تیم شهریار استعفا خواهم داد و تیم اماده واگذاری به شخصی است که توانایی ادامه راه را برای شهریار فراهم کند.

انتهای پیام/ م

پنجمین شکست متوالی شهریار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.