رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری راهپیمایی روز قدس ۹۷ در ۱۲۰ نقطه، استان مرکزی خبر داد.

راهپیمایی قدس ۹۷ در ۱۲۰ نقطه استان مرکزیحجت الاسلام هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۲۰ نقطه استان مرکزی با شکوه  حضور گسترده مردم ولایتمدار استان مرکزی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام هاشمی افزود: در اراک هم راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۱ از میدان شهدا شروع خواهد شد و راهپیمایان با عبور از پل خیبر و خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران در نهایت در مصلی بیت المقدس اراک گردهم می‌آیندوبا قرائت قطعنامه راهپیمایی و سخنرانی به صفوف به هم پیوسته نمازجمعه اضافه می‌شوند.

وی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به حرکت احمقانه ترامپ رئیس جمهور امریکا و انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه انتفاضه جدید فلسطینی‌ها با تظاهرات جمعه‌های بازگشت، به مرحله جدیدی رسیده وبازهم شاهد جنایت و کودک کشی رژیم سفاک صهیونیستی هستیم از مردم دعوت کرد با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری بر تاریخ ظلم ستیزانه این مرزو بوم اضافه کنند.

انتهای پیام / ج


برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۲۰ نقطه استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.