راهب مسیحی اهل روسیه در سالگرد روز نکبت در سفر به اراک گفت: همه ما نگران آینده قدس و مردم مظلوم فلسطیبن هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ همزمان با روز نکبت (سالروز تأسیس رژیم جعلى صهیونیستى) ششمین کنفرانس بین‌المللی "افق نو" با عنوان قدس پایتخت همیشگی فلسطین، با همت آستان قدی رضوی و شبکه جوانان رضوی استان مرکزی با شعار "قدس پایتخت همیشگی فلسطین" امروز در اراک برگزار شد.

"یوری کوال تمنیکوبسکی" راهب مسیحی اهل روسیه و وابسته به کلیسای اندوکس یونان در این کنفرانس گفت: من فردی سیاسی نیستم، اما مسئله قدس یک مسئله جهانی برای همه رهبران دینی دنیا د. است و همه ما نگران آینده قدس و مردم مظلوم فلسطیبن هستیم.

تمنیکوبسکی افزود: تاکید می‌کنم سیاسی نیستم، اما میدانم راهی که آمریکایی می‌رود اشتباه است است و کلیسا‌ها در این باره سکوت نخواهند کرد و اعتقاد داریم که صدای پاپ واتیکان در این باره باید بلندتر باشد.

این راهب مسیحی با بیان اینکه هم صدا و متحدشدن راهی مناسب برای مبارزه است اضافه کرد:امروز رسانه‌های غربی تحت تاثیر رسانه‌های یهودی آمریکایی قرا دارند.

امروز و فردا علاوه بر تمنیکوبسکی راهب مسیحی روس و "پیتر وان بورن" دیپلمات سابق وزارت خارجه آمریکا میهمان مردم اراک هستندو همراه مردم اراک علاوه بر کنفرانس بین‌المللی "افق نو" در اراک تجمع ضد صهیونیستى حضور پیدا خواهند کرد.

ششمین کنفرانس بین‌المللی «افق نو» با عنوان قدس پایتخت همیشگی فلسطین، باحضور دانشجویان و فعالان سیاسی دانشجویی، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، اساتید دانشگاهی و دانش‌آموزان فردا هم در اراک ادامه دارد.

راهب مسیحی روس در سفر به اراک؛

انتهای پیام/ ج

سخنان  راهب مسیحی روس در باره قدس در سفر به اراک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.