مراسم چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه در مصلای شهر اراک برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه هماهنگی برنامه‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد و راهپیمایی روز قدس در اراک برگزار شد.


بختیاری فرماندار اراک در حاشیه این جلسه  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: مراسم‌های روز‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد ساعت ۱۹ در مصلی شهر اراک برگزار می‌شود.

بختیاری افزود: راهپیمایی روز قدس از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با سراسر کشور و با حضور حداکثری مردم در روز جمعه آخر ماه رمضان و در چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ساعت ۱۱ صبح در اراک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه باید هوشیار باشیم دشمنان انقلاب و ایران باشیم که آماده ضربه زدن به کشور ما هستند اضافه کرد: با توجه به بدعهدی آمریکا در برجام و تغییر مکان سفارت خود از اورشلیم به قدس باید مردم بیش از پیش برای محکوم کردن این اعمال زشت امریکا در صحنه حاضر شوند.

اعزام ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از استان مرکزی به مرقدامام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد

رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک هم در این جلسه از اعزام ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از استان مرکزی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در روز چهاردهم خردادماه خبر داد.

رضایی افزود: ۲ هزار نفر از شهرستان اراک و ۴ هزار نفر هم از سایر شهرستان‌ها برای بیعت با ارمان‌های امام راحل به مرقد ان امام بزرگوار اعزام می‌شوند.

زارعی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداراراک هم در این جلسه گفت: باتوجه به تعدد برنامه‌های این ۳ مناسبت پیش رو بایدبرنامه ریزی‌های مربوطه توسط دستگاه‌های دولتی به نحو احسن انجام شود.

زارعی افزود: با فراهم شدن بستر مناسب می‌توانیم شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس باشیم.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: قدس97 ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.