در 14خرداد سالروز ارتحال امام خمینی(ره) سه هزارو500 زائر از استان مرکزی به حرم مطهر امام راحل اعزام می شوند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سرهنگ گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:پیش‌بینی ما بر این است که بیش از سه هزارو500 زائر داوطلب به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام شوند و در این زمینه درحال بررسی جوانب و تدوین برنامه‌های لازم هستیم.

سرهنگ گلشن زاده افزود :امسال به سبب همزمانی ایام ارتحال امام خمینی(ره) با  ماه مبارک رمضان سیاست سپاه بر این اساس است که تنها استان‌های همجوار شهر تهران و شهرستان‌هایی که در فاصله 150 کیلومتری از این شهر قرار دارند  کاروان به مرقد مطهر امام راحل(ره)  اعزام کنند  که با این شرایط  سه شهرستان اراک ،ساوه و زرندیه از استان مرکزی  کاروان به مرقد امام راحل(ره)  اعزام می کنند.
 
 

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه استان مرکزی زادگاه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است باید بکوشیم که این مراسم به‌گونه‌ای برگزار شودکه در شان مقام و منزلت امام خمینی(ره) باشد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به عملکرد استان مرکزی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در سال گذشته افزود: کاروان ارتحال امام خمینی(ره) در سال گذشته با تعداد 3 تا 4 هزار نفر  به مرقد مطهر امام اعزام شد و استان مرکزی توانست نمره خوبی را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.